Submitted by dabir on Sun, 05/12/2019 - 09:39
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام و عرض ادب و احترام
خدمت تمامی هم وطنان و روزه داران
و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان
همانطور که می دانیم سنت حسنه اطعام و افطار روزه داران که مورد تأکید دین اسلام است.
پیامبر خدا (صلی الله علیه و آله) فرمود هر كس یك مؤمن روزه دار را در این ماه افطارى دهد،
پاداشى برابر با آزاد كردن یك بنده نزد خدا داشته، و مایه آمرزش گناهان گذشته وى نیز خواهد بود
چند سالی است که طبق دستور تولیت محترم طرح اکرام از روزه داران در برنامه کاری آستان مقدس قرار گرفته است.
که روزانه بین 4,000 تا 5,000 پک افطار و غذای گرم بین زائرین و مجاورین اهداء می شود
که بخشی از آن به درب منازل نیازمندان و فقرا که قبل شناسایی شده اند تحویل داده می شود
و مابقی در سه قسمت از آستان مقدس ؛ بین زائرین تقسیم می شود
هزینه این 4000 تا 5000 افطاری روزانه توسط آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام
و خیرین و نیکوکاران انجام می شود
و مردم عزیز می توانند با هر توان مالی در این امر خیر همراه و هم دل ما شوید
تا در ثواب افطاری برای زائران، نیازمندان و ایتام سهیم باشید
با مراجعه به دفاتر اداره نذورات آستان مقدس می توانید نذورات نقدی و غیرنقدی خود را تحویل نمایید.
یا از طریق تلفن 5122173
یا سامانه دستوری #173*733*